ki, mit, miért?

 2012.01.03. 12:45

 Sziasztok!

Az elmúlt időkben sikerült jó pár kilót felszednem, ezért már hónapok óta gondolkodok, hogy mit is kéne kezdeni a fölösleggel. Még soha életemben nem diétáztam... sportolni, sportolgattam.

Úgy alakult, hogy anyukámmal leültünk, és megbeszéltük, hogy együtt végig csináljuk a 90 napos diétát (ő se diétázott még sosem). Az kezdés dátumában úgy egyeztünk meg, hogy csakis Karácsony után lehet, ezért döntöttünk a január 2. hétfőnél.

Rólam annyit, hogy 25 éves vagyok, és az elmúlt másfél évben kezdtem el dolgozni, sajnos a munkám 3/4 részt ülve végzem, a maradék 1/4-ben rohangálok ide-oda:) Nem vagyok egy nagy evő, nassolni sose nassolok (csokit, chipset nem szeretem), de valahogy mégis ragadnák rám a kilók (ezzel nem vagyok egyedül).

Anyukámról is írok pár sort, ő 52 éves, amióta nem dohányzik azóta lassan felszedett 15-20 kilót. Szeret tévé nézés közben nassolni, és az ő munkája is hasonlóan "ülő munka", mint az enyém.

Tehát 2012. január 2-án megkezdtük a 90 napos diétát (még meg se néztem, hogy kb. mikor fejezzük be).

Erről a diétáról sok cikket lehet olvasni a neten. Az ételtípusokat szétválasztva lehet fogyasztani (minden nap csak egy típust). Reggelire mindig gyümölcsöt kell enni, ebédre és vacsira meg mindig az adott nap ételfajtáját. FEHÉRJE -> KEMÉNYÍTŐ -> SZÉNHIDRÁT -> GYÜMÖLCS (+havonta egyszer víznap)

Mi úgy álltunk neki, hogy az első hét étrendjét összeírtuk, és azt próbáljuk betartani. A neten rengeteg receptet lehet találni, ami ötlet adóként is szolgálhat. Blogom célja az, hogy megerősítsem magunkat és másokat is abban, hogy végig lehet csinálni. Minden nap után közzé fogom tenni a napi menüt, és az, hogy hogyan is vagyok/vagyunk.

Utolsó gondolatként nyilvánossá teszem a paramétereinket, remélem a diéta végeztével látványos változáson leszünk túl. (A súlyunkat csak hetente egyszer, vasárnaponként fogjuk lemérni, a mérőszalag csak havonta egyszer fog előkerülni).


Én:

Kor: 25 év

Magasság: 165 cm

Súly: 70 kg

Mell: 90 cm/ Derék: 77,5 cm/ Csípő: 107 cm/ Comb: 62 cm

 

Anya:

 

Kor: 52 év

Magasság: 158 cm

Súly: 78 kg

Mell: 106 cm/ Derék: 93 cm/ Csípő: 109 cm/ Comb: 63 cm

 

Címkék: 90 napos diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://90-napos.blog.hu/api/trackback/id/tr743516130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása