1. nap - Fehérje nap

 2012.01.03. 13:20

 Igazából azt gondoltam, hogy az első napon fel fogom adni, és nem is fogom kibírni, pedig különösebb megerőltetésbe nem került az egész. Egy furcsa volt, hogy csomószor gondoltam az evésre (pedig nem szoktam), biztos azért mert nagyon oda akartam figyelni.

A menü:

Reggeli: Gyümölcs.

Ebéd: Fetával töltött pulykamell, görög salátával.

Vacsi: Tejet és egy kevés feta.

Az ebédet baromi egyszerű elkészíteni, pulykamellet kiklopfoltam megsóztam (nem nagyon, mert a feta nagyon sós), és beletettem a fetát, összetekertem a tetejére szórtam egy kis gyömbért és kurkumát aztán be is ment a sütőbe, az utolsó 10 percben ráhalmoztam még tejfölt és reszelt sajtot, ez jól rásült.  Közben elkészítettem a görög salátát, nehogy a maradék feta kárba vesszen :)

Ebédre összesen 2 húsit ettem, azt hittem kipukkadok, és vacsorára a tej, meg pár kocka sajt elegendő volt.

Ja persze maradt még feta, nézegettem a neten, hogy mit ajánlanak a tárolására, végül a fagyasztásnál maradtam.

Napközben zöld teát ittam (nem filterest!!!), egy kicsit citrommal és gyömbérrel adtam neki ízt.

Napzáró: nem volt olyan vészes az első nap, igazából a gyümölcsnaptól félek a legjobban...

 

Címkék: tej pulykamell feta fehérje nap

A bejegyzés trackback címe:

https://90-napos.blog.hu/api/trackback/id/tr703516207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása